سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بلندْ آرزویِ بدکار را دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]

ستون پنج و نیم

 
 
گرگ بهتر است یا معلم؟!(چهارشنبه 85 اسفند 23 ساعت 5:30 عصر )

در چند هفته اخیر دو بار معلمان در مقابل مجلس تجمع کردند. در همین مدت در بسیاری از استان ها نیز معلمان اعتصاب کردند و بسیاری از کلاس های درس تعطیل شد.

 صدا و سیما که ید طولایی در مهم جلوه دادن اخبار غیر مهم، و بی اعتنایی به خبرهای مهم دارد، خبر سقوط دو گرگ در چاه را از بخش های مختلف خبری پخش کرد، اما حتی اشاره ای هم به تجمع معلمان نکرد.به هرحال نظراتی که درباره عدم پوشش خبری این اتفاق توسط صدا و سیما مطرح شد،دو دسته است :

دسته اول:

1)احتمالا کامران نجف زاده در مرخصی به سر می برده است.2)احتمالا ماشین نجف زاده وسط راه پنچر شده است و به محل تجمع نرسیده است. 3)کامران نجف زاده مجبور شده که سرما بخورد.4)احتمالا روزنامه ها، این عوامل استکبار، دروغ گفته اند و اصلا نه اعتصابی در کار بوده نه تحصنی و نه تجمعی.5)احتمالا به نظر آقای ضرغامی گرگ بهتر است از معلم. 


دسته دوم:

از آنجا که هرگونه اعتصاب تحصن و تجمع، کار اراذل و اوباش می باشد و از سوی استکبار هدایت می شود، آقای ضرغامی بدینوسیله به معلمان لطف کرده اند و خبر اجتماع آنها را پخش نکرده اند، به این امید که این معلمان بی تربیت از کرده خود پشیمان شوند. البته برخی افراد مغرض گفته اند که آقای ضرغامی ملاحظه دولت همفکر و همسوی خود را کرده است ،که ما بدینوسیله آقای ضرغامی را از این اتهامات مبرا می دانیم و مراتب تشکر و قدردانی خود را نسبت به مقام شامخ ایشان ابراز می داریم.







بازدیدهای امروز: 7  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2057  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «